save the world

ska börja med och tacka emma, för den fina headern. sjukt fin var den. idag händer det mycket saker inatt sover vi hos moa antagligen i tält men vi ska försöka fixa ett först, sen regnar det idag så då är det inte så värst kul och vara ute. så dagen kommer nog spenderas hos linda med sofie jennifer moa alexandra och jasmina antagligen några till.
ne ska väl ta mig en kopp kaffe, haha jaqg dricker ju kaffe. sen ska jag börja fixa mig inför att träffa tjejerna
vi ska försöka blogga allt vi kan nu i sommar. men kan säga de nu  att det blir en väldigt dålig bloggning kan jag säga...
eftersom vi är ute hittar på mycket bus ;) närå men badar och sånt solar grillar och allt va de nu är ;)
men nu ska jag fixa mig och sen ringa alexandra sen ringa dom andra brudarna :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0