Himlen är oskyldigt blå ♦

Tjena , Nu har jag (alexandra) gjort om lite på bloggen först skulle vi byta blogg men det funkade inte så då gjorde jag om lite headern är bara tillfällig tills vi orkar ta bilder men det blir väl nån dag antar jag , idag har jag varit med Elin, Jennifer , Sofie & Özgur vi har inte gjort så specielt mycket vi har varit hemma hos jennifer och legat och pratat och planerat lite inför imon ...

tog nyss en varm lång dusch det var skönt det, jag är sjukt trött också för vi har typ dygnat 2 nätter i rad har inte sovit mycket alls dom 2 nätterna i fredags/lördags så dygnade vi hemma hos elin och då var jag & Sofie vaken till klockan 8 och dom andra somna typ halv 7 och så kom polisen för vi hade för hög musik haha fast jag fick värsta paniken för dom blinka in med en ficklampa genom fönstret så då slängde vi oss på golvet och kröp till toan och då skulle jennifer stänga dörren och så gick den sönder haha sen kom dom och knacka på och snacka med oss sen typ vid 5 tiden så tog jag,Jennifer,Moa & Sofie en morgon promenad men elin orkade inte haha och inatt så sov jag , Elin & Sofie hos Jennifer och vid 2 tiden så åkte jag ,Jennifer & Sofie in till stan till en mack för alla i sätra var stängda så köpte vi choklad och så missade vi sista bussen så vi fick gå hem och det gick väldigt snabbt

Och imon så blir det lite fest , sen blir det kanske att tälta vid ett dagis också tror jag hahah ;-)


Datan ladda så segt så det blir en bild från arkivet
/ Alexandra s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0