EMMA ENROTH!

ska börja med att skriva ett svar till den anonyma personen som inte vågar stå för sina egna åsikter och skriva vem det är.Så ett svar till dig anonym : om du nu tycker att justin bieber suger, håll det för dig dig själv & kolla inte på deras bloggar om du stör dig på att dom tycker om honom :) Vi alla tycker olika och har olika åsikter, bara för att du tycker att han suger behöver inte alla andra göra det. så håll dina åsikter inom dig & skriv det inte på deras blogg.

för övrigt så har jag varit in och gjort elin & alexandras header, jag hoppas ni blev nöjd flickor :) och om ändringar behövs så kan jag försöka fixa till det så gott jag kan! :) /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0