aldrig ska jag älska dig igen !

är så jävla trött och besviken på folk man trodde man kunde lita på. som bara var ett misstag att man blev kompis med 5 år som bästavänner? trodde de kunde bli bättre en såhär, men de var ju bara en fet lögn du gav mig & dom andra? vi förkänar bättre en dig och dina lögner ni är som bästavänner du ljuger om hela dig själv? du ljuger för alla ingen värkar fatta vilken falsk jävel du är uschfyfan. alla minnen vi hade ? dom är bortglömda vill inte ha ett jävla öre med dig och göra, du är så jävla omogen ljuger om allt och alla hittar på rykten om mig och alla som du vart vänner med en gång i tiden, har du många kvar?! nej de har du inte  ?! fucking less på dig
du är så jävla elak falsk rakt igenom. fyfan för dig och ditt skitsnack och lögner
KÄNDE att jag behövde skriva av mig litegrann. är bara så jävla less på den här personen så jävla elak
orkar inte med henne. slösat 5 jävla år på henne fattar inte att jag kunde så jävla dum i huvudet är jag att jag ens gjorde det hur kan jag ? det är bara synd om henne att hon har förstörs sig själv med lögner HON DRUNKA I DOM. fyfan
OCH SÅ JÄVLA RESPEKT LÖÖS FYFAN. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
/elin K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0