Tolvan Gästbloggar!

Tjoo alla ni som läser elins och alexandras blogg, Tolvan här ;)
Jag fick gästblogga här som tack för jag designade om deras blogg, Gillar ni det? Jag själv som tagit bakgrundsbilden, den är en av många hundra bilder jag tar varje vecka, Ni kanske läst min blogg så vet ni att fota är mitt största intresse.
Vill ni också ge eran blogg ett lyft? då ska ni kika in min blogg som handlar om mitt liv som bisexuel i Gävle, Humor tillhör min vardag för jag hittar alltid på pinsamheter, Igår hade jag premiär för min serie om mitt liv där ni får följa mig från när jag vaknar tills jag somnar.
Jag skriver lite om allt möjligt och min bloggar passar för många olika slags personligheter! ;P

SÅ ALLA KOLLAR IN: http://tolvans.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0