ställt tillbaka klockan 1 timme nu!

hejhej
idag ska man ju ställa tillbaka tiden 1 timme tillbaka och så.
snart ska jag och mamma storhandla jag ska duscha och fixa mig sen ska vi dra iväg till city cross eller nånting sen ska vi hem och baka goda bullar. jag tycker det är jätte gott tycker inte ni det?
haha jag sitter och tittar på nyheterna och det handlar om någon förort i stockholm haha det är så jävla roligt. sitter typ och SKRATTAR lite för mig själv haha.
:)
ska jag TA UT MIN NAVEL PERCING ELLER INTE?

den vart inte så bra men men ! ska inte typ anstränga mig och ta kort jag inte sån är inte jag TROR JAG
puss
/E

Kommentarer
Postat av: shadi

neej det ska du inte det blev ju skit fint :P

2010-10-31 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0