skolan!

hej blogg läsare!
just nu sitter jag i skolan alexandra e sjuk så kan ej vara med henne idag tråkigt nog men men, sån ät ju livet liksom!
man får GILLA läget ibland!"
just det det har ju kommit in nya mode saker som antagligen jag och alexandra kommer blogga om:)
et tycker jag om. Antagligen alexandra.
Dock har jag inga bilder på den här datan mest sen jag var liten haha sitter ju ifurtjej i skolan
kommer blogga mycket mycket mer sen när jag kommer hem. :)
pappa ska ju kanske till åland så blir hemma själv i båda lägenhetarna.
Men nu ska jag fortsätta och plugga svenska.
Hare så bra-
Alexandra slänger säkert in ett inlägg närsomhelst
hursomheslt hare bra
puss och hram

/ E

En bild på mig och Alexandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0