Sjuk ....

Alexandra här idag är jag hemma från skolan och är sjuk har jätte ont i huvet och förkyld och mensvärk (N) iaf vaknade för nån timme sen typ vid 9 åt nyss lite frukost ska strax lägga mig ner i soffan med en kopp te och med mitt täcke och kolla på film idag ska jag inte göra något annat eftersom jag är sjuk men ikv kl 10 på 5:an så ska jag kolla på bartenderskolan det är jätte bra det är i kos Grekland där jag var jag i våras tycker det var lite coolt att det just var där jag var också men jag kommer nog blogga mera under dagen elin kommer blogga också sen ikv eller efter hon slutat skolan juste glömde nästan berätta att på fredag så ska jag & elin till valbo och shoppa loss behöver lite nya kläder och smink känner jag så det blir roligt har tröttnat att gå på stan här i gävle lite faktiskt och så ska vi äta på ikea det blir gott det (Y) !



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0