Shopping !

Idag så slutade jag & elin 14.20 då gick vi hem och så hämta jag pengar och prata med mamma sen tog vi bussen ner på stan jag shoppade ganska mycket
*örhängen
*magtröja
*lacktights
*foundation
*hårsnoddar
*tubsjal
*två parfymer
 
och elin köpte kläder och sånt men hon lägger väll upp bilder på det imon eller senare idag för det hände en sak idag också så jag och elin är ganska ledsna men det ska vi inte ta upp här i bloggen iaf elin var här för en stund sen och vi kolla på film oc åt godis och myste och så prata vi lite också hon gick hem för nån minut sen och jag har nyss packat klart mina väskor ska ju åka till Dalarna imon till min farmor och så kommer min kusin som heter elin också dit hon e 14 år så vi kommer ha super kul men tänkte lägga upp bilder på det jag köpte nu


parfymer från H&M 50kr st

foundation från kicks 135 kr

örhängen från glitter 99kr

tubsjal från H&M 129 kr

lacktights från gina tricot 149 kr

hårsnoddar från H&M 19.90 kr st

magtröja från H&M 129 kr


Ganska mycket men jag ska ju vara borta i en vecka så man måste ju ha kläder och skor att välja mellan då ;)

men nu ska jag gå och ta ett varmt bad kommer inte orka blogga nå mera ikv men jag bloggar imon innan jag åker vi år väl se om elin orkar blogga ikv

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0