nu blogg!

hejhej!
ElinKran här kallas även (dj kratta eller dj krantz) jag bloggar även med alexandra sköld påd en här bloggen.
vi går i 7an på stora sätra skolan.
och vi bor just ni i skithålan gävle det är verkligen super tråkigt här händer ingenting.
Jag och min BÄSTAVÄNN Alexandrasköld kallar även (djsköld)
driver denna blogg header och sånt kommer så fort vi får tid för det.
hoppas ni kommer tycka om den här bloggen. men vi tar ett försök allafall vi ska blogga så mycket vi bara kan.
och bloggen kommer handla om allt mellan himmel och jord
OM OSS
OM SKOLAN
KILLAR
SKITSNACK
Och allt helt enkelt alexandra ´kommer snart blogga.
men nu ska jag kolla på svenska hollywood fruar
men jag kan visa huir jag ser ut!
puss och kram !
/ElinKrantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0