mode - 80tal

nu tänkte lilla lilla jag tala om lite om mode.
just nu ärväldgit mycket 80tal inne bland annat ett par jeans som sitter högt upp på magen över en tröja skit snyggt tycke jag!
som på den här bilden ungefär
* punkt 2
Boots är väldigt inne just nu väldigt fina skor enligt väldigt många och mig
tycker ni det så komentera det? :)
* punkt 3
ett par jätte fina skor från din sko scorett och sånt med fransar väldigt inne och väldigt dyra minst 1200
sjukt fina tycker jag!
* punkt 4
detta ligger påtopp listan!
gulligt och väldigt fint ( TYCKER INTE NI?M)
Dom här plaggenrna som kommer nu ör från gina trecot!
FINT.
det var allt från allt mode jag hade för idag
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0