ingen bloggning igårkväll för min del

Jag orkade inte blogga mycket igår. va ju på stan köpte en hel del
* halv spets tröja
* hel spets
* ett linne
* ett par till lack tights
* uggs
* en magtröja
* foundation
* toffsar
* en hel del till.
kommer faktiskt inte ihåg allt jag köpte det var ju sjukt mycket var ungefär 8 påsar:)
man va ju lite så här rik igår då. hehe
idag är det jennifers middag får se vad jag ska vara ? det fanns inga kanin öron jag vela ha.
jag blev faktiskt rätt besviken så då behöver jag inte klä ut mig är ju lik en häxa redan :)
haha VET NI? jag sitter och lyssnar på JAG VILL VARA DIN MARGARETA :)
Kommer ni ihåg den låten? :)
det gör jag allafall jag lyssna på den jämt hos min farbror owe ! jag sprang jämt ner dit och lyssna på den låten hehe
sen fick han jömt hjälpa mig med en dörr man går in för att komma till min pappas gamla lägenhet i söderhamn.
saknar minnena sjukt mycket vill verkligen tillbaka till men det är svårt mamma vill bo här.
och pappa vill bo kvar härför han har jobbethär.
Just det
igår skulle jag på halloween fest men jag orkade inte ens tänka tanken att åka dit. och alla spöken jag DISSAR
verkligen spöken sjukt räddför dom hehe usch
men nu ska jag vänta pappsen!
/EEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0