du är så!

snart ut med jennifer och hitta på något men jag har ingen aning om vad ?
alexandra är i dalarna snart drar jennifer till Dalarna undra vad jag ska hitta på?
imorgon ska jag allafall baka bullar med mamma och handla (stor)
sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.'
men jag vet alla fall en sak att nån dag under veckan kommer min moster Lie hit då ska vi mysa och kolla på film hehe!
och på tisdag d blir det stan med min bror för jag tror han ska köpa tungpercing få se om han vågar nu då?
hehe
det gör ju ganska ont men han har inte bestämt sig om han ska görat men ha det bra
komemr lite bilder på mig och min bror!
lika sombär?
min outfit
halv spets tröja - bikbok 200 kr
skärp vila - 129 kr
lack tights gina - 149 kr
armband från min bror
toffsar - 19,90
haha hade kul med kamrean
riktig snygging (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0