Dalarna nu !

Förlåt för att jag inte har bloggar nåt sen igår men jag orkade helt enkelt inte blogga nåt iaf jag kom fram typ kl 1 till Avesta då hade min kusin Elin redan kommit sen så fikade vi lite sen kom Elina då gick vi till stan och gick på höstmarknaden och sen så gick vi i lite affärer också jag köpte bara en rem som man blev blå om tungan :P hahah sen så gick vi till elina och kolla på camp rock 2 den var skit bra hade inte sett den innan sen så gjorde vi lite andra saker ;) sen typ kl 10 så kolla vi på tre systrar och en mamma på kanal 5 eller om det var 3 kommer ej ihåg den sluta typ kvart i 12 då gick vi hem och så packa vi upp våra saker och sånt sen bädda vi och sen låg vi och kolla på tv och prata och sånt vi sommna kanske typ vi 2 halv 3

 iaf idag vakna vi kl 11 typ då fixa vi oss och sånt sen kom elina då gick vi hem till hennes mormor och kolla på dom tre vännerna och jerry haha sen typ när kl var 2 så gick vi och hämta våra biobiljetter för vi skulle gå på bio idag och medans vi väntade så gick vi och bowlade och bion började kl 3 det var Dumma mig (A) den var jätte bra sen gick vi till elinas mormor och då var farmor där dom är typ kusiner tror jag iaf sen gick vi till stan igen då var klockan kanske 5 då gick vi till en pizzeria och då åt jag och elin kycklingsallad och elina åt kebab pizza sen gick vi hem och just nu sitter jag här i farmors vardagsrum och bloggar och elin sitter och spelar wii iaf ikv kl 10.10 på mtv så ska jag kolla på jersey shore  JAG ÄLSKAR DET ! iaf jag ska snart hoppa in i duschen och elin ska låna min data sen ska vi spela wii sen får vi se vad vi hitar på för kul innan jearsey shore börjar !

så nu fick jag skriva av mig lite det var skönt jag kanske bloggar mera ikv får se !



mitt godis på bion ;)

sexigt ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0