blabla

Kolla nyss på Kungarna av tylösland och det var det sista avsnitet :( iaf idag så var jag med elin typ till kl 6 sen så skulle jag komma hem och äta för maria och hons familj skulle äta hos oss sen så spela vi håkan bråkan hahah kul sen kolla vi på paradise hotel sen duscha jag och sen kolla vi på family guy och efterlyst sen så kolla vi på Kungarna av tylösland och typ vid 10.10 åkte maria och dm hem för att christer (marias låsaspappa) fixade min data för dom hade lagat det men han gjorde nåra uppdateringar också så nu är jag jätte glad att jag fått tbx min data med det dåliga är att alla mina sims spel är borta alla mina bilder är borta exakt allt är borta för dom unde inte spara det för hela min data hade kraschat och fått virus men nu måste jag sova för det är skolan imon men jag & elin bloggar mera imon !


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0