Alexandra här!

Hej ! Alexandra här jag och Elin kommer driva den hära bloggen vi kommer blogga så mycket som möjligt vi kommer fixa header och design så fort vi har fått tag i bilder men iaf vi kommer blogga om allt möjligt t.e.x
som :
Mode
Killar
Skitsnack
Vår vardag
och massor med andra roliga saker jag som ni ser på vårat blogg namn så bor vi i skithålan gävle ! HAHAH iaf vi är 13 år ja iaf jag för elin har inte hunnit fylla år än men snart så fyller hon ;) vi går i sjuan på Stora sätra skolan vi bor i sätra och vi bor nästan grannar men just nu så kollar jag på svenska hollywood fruar eller ja det är paus nu så tänkte passa på att blogga men vi får försöka bygga upp statistiken så mycket som möjligt ! oj nu börjar det visst !


kan lägga in en bild på hur jag ser ut också*!

HÖRS MERA SEN !


/ Alexandrasköld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0