Vill ni vara 2a ppå veckans blogg?

Såfall tycker jag att ni ska ta er tid och komentera i det där fältet där det står komentera!
om ni inte vill det så skit i det då helt enkelt.
jag tycker allafall att ni ska få en chans till men dom som redan har komenterat dom behöver inte för jag ränknar med dom på andra chasnen oclså jag behöver 10 st till.. :) 6 av dom får länkningar:)
och blir 2a 3A 4a det blir väll bra?
____________________________________________________________________________________________
Bort sättningar från det.
hmmm ??? vad har Elin gjort idag ??
tro mig jag har haft det sjukt roligt idag det börja med att det var skola men självklart berömde susanne mig på engelskan jag satt och lyssna på henne men i början gnällde jag. men sen gick det ju jätte bra bjag fick alla rätt i workbooken Känner mig ganska stolt.
men sen givck jag och gabriella hem till mig och skulle lämna min väska sen gick vi vidare till henne för vi skulle möta jennifer och alexandra där. Men dom kom typ aldrig så vi började klä på oss typ.
sen gick vi ut och hoppade stuts matta ..
sen var det några snor ungar som började ropa massa saker till oss. Jag har ju dålogt temprament så då fick jag adhd tror jag det heter??
sen gick gabriella in och hämta masken hos Teo och marina och Jonas sen och jag satt mössan över huvudet och alexandra och jennifer luvan-
sen skrämde vi livet ur dom sen fortsatt dom och skrika massa skit åt oss. då fick vi cp ryck.
så vi försökte ta tag i dörren men vi misslyckades. men nu ska jag dra
OCH NI SOM VILL VINNA SKIV ERA BLOGGNAMN HÄR!

PUSS & KRAM
//E,K´´´


Kommentarer
Postat av: fanny

Anmäl dig till veckans blogg! :)

2010-11-08 @ 18:54:25
URL: http://fannymeijer.blogg.se/
Postat av: gabriella :)

jag vill :D

2010-11-08 @ 20:46:06
URL: http://gabbysiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0