Trött dag ....

Idag har vi inte uppdaterat så himla mycket men vi har inte orkat för vi har varit jätte trötta det har iaf jag varit vet inte om Elin har varit det .
Iaf idag slutade jag kl 4 -.- slutar alltid sent på tidagar imon har vi prov också i matte kan inte så himmla mycket bara lite ska plugga strax också för jag har inte fått så bra resultat på dom senaste proven om man säger så ....
Inte bra (N)
Idag har jag iaf varit med Elin & Jennifer vi gick hem till mig efter skolan iaf jag och Jennifer för Elin va hemma för hon sluta 3 idag då åt jennifer och jag satt vid datan sen kom elin och då sjöng vi singstar ;-) det gick väldigt bra för mig "HOST"HOST" iaf dom gick hem typ vid 6 då duscha jag sen åt jag lite ochhalv 8 kollade jag på Paradise hotel det sluta för ett tag sen iaf sen kl 10 på 3 :an så ska jag kolla på Bartenderskolan !

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0