tråkiga parkbadet vart det idag!

Nu sitter jag och Lie och kollar på livet enligt rosa. Jag kollar nästan alltid
på den filmen nu. vet inte varför men den filmen är jätte bra
Idag var jag och Lie Niklas och Rasmus på parkis men det sög
där det är roliga var avstängt så vi var där 15 minuter. det var sjukt tråkigt
sen duschade vi vi fick bara duscha en kvart för Niklas orkdade inte vänta.
sen skulle vi hem och då satt jag mig vi tv:n sen drog jag och lie
ut och käppte kort dom kommer väll så småning om.
men hon åker ju hem imorgon som kanske är tråkigt. men det är ju
härligt och få va ensam ibland också.:)
men nu vill hon blogga men jag bloggar mera okväll
så här ser jag ut idag!
<3
ha det bra så hörsen vi sen
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0