Tjejkväll imon !

Idag så vakna jag och Elin typ vid 2 då duscha jag sen fixa vi oss sen typ vid 4 så gick till stan för jag skulle köpa lösögonfransar för tills imon för då ska jag och elin på tjejkväll hos Elina och då ska man klä ut sig till en artis och då tänkte jag försöka klä ut mig till rihanna och sen köpte jag en till hemlig sak som ni inte får veta :D sen när vi var påväg hem så köpte vi en varsin kycklingsallad att ta med hem och så köpte vi en calsone pizza till farmor också sen gjorde vi en hemmagjord ansiktiskmask sen kolla vi på paradise hotel och just nu sitter vi och kollar på robinson och äter päron och festis sen får vi se vad vi hittar på men hörs mera sen

bjuder på nåra bilder från idag ;)



våran hemmagjorda ansiktsmask





/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0