Statistik (Y)

Ja som ni ser på rubriken så börjar våran statistik bli jätte bra ! (Y) och det gillas iaf idag har jag inte gjort någonting gick till ica med elin typ vid 3 tiden sen dess har jag bara varit hemma hela dagen och gått osminkad hela dan det kan vara skönt nån gång ibland också ska snart ta ett varmt bad och sen så ska jag ha en aniksmask hade aldrig det igår glömde bort det så tar det idag ist ;) iaf sen ska jag hjälpa mamma och baka bullar hon har bakat hela helgen och då har jag hjälpt till snäll jag är då (A) sen kl 10.10 så ska jag kolla på jersey shore ! :D sen imon är det skola -.- börjar iaf 9 (Y) juste glömde nästan att bertätta att jag har fixat om komentarsfälthet till en annan bild och så står det en liten text där med det tog typ en halvtimme för mig att fatta hur jag skulle göra för det var så svårt

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0