Stackars gabriella !

Ja som ni ser på rubriken tycker jag synd om Gabriella för idag i skolan så började Elin och Gabriella slåss fast det var bara på skoj Gabriella börja dra Elin i håret och sånt och sen sparka Elin hon på benet sen hoppa Gbariella på mig och sparka mig och så råka jag sparka henne på hons liltå och hon har jätte ont i den så hon kunde typ inte gå stackarn :( iaf kom hem fån skolan för en timme sen skulle igentligen vara med Elin men jag var tvungen att gå hem och plugga -.- har prov imorron så det måste jag plugga till iaf ska snart äta sen ska jag duscha sen halv 8 så blire paradise hotel och kl 10 på 3:an så blir det bartenderskolan

Bjuder på en gammal bild .

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0