Sorry !

Förlåt för att jag inte bloggade nåt igår men mitt internet har gått sönder så jag kunna inte blogga då och jag kom inte på förens idag att jag kunde låna farmors data så jag gör det nu men iaf idag har jag inte gjort så mycket igår så skulle jag ju på tjejkväll men jag orkade inte för jag och elin hade lagt oss kl 5 dagen innan och så hade vi knappt fått sovit något och då var jag skit trött det var elin också tror jag men hon gick iaf fast jag vela också gå men jag orka inte iaf så sov hon där men jag och farmor kollade på idol och åt godis ist och jag somma jätte tidigt typ vid 11 halv 12 typ

iaf idag vakna jag kl 10 och då satt jag mig vid tv och kollade på en film på 5:an den hette "Famlijen robinsson" haha den var jätte bra (A) iaf sen så har jag inte gjort så mycket mera idag juste kollade på en till film på 3:an typ vid 3 tiden den hette "är vi framme snart" tror jag den var också jätte bra men aja snart kommer väl elin hem antar jag vi får se vad vi hittar på sista kvällen i Dalarna för jag åker ju hem imon och det gör elin med och jag kommer inte få träffa henna förns i jul :( kommer verkligen sakna henne eftersom hon bor ju i stockholm och jag bor ju i gävle så det är ju en bit ifrån varandra men vi kanske åker och hälsar på varandra nån helg det vet man aldrig !


"phuust nu har jag fått skriva av mig lite  !



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0