Skönhetsdag !

Nu har jag kommit ut från badet eller ja gjorde det för en timme sen typ men mitt internet har krånglat jätte mycket !
Men iaf efter jag badade raka jag bena fila fötterna och hade ansiktsmask och sånt så nu känner jag mig jätte fräsch !
Alldelens nyss så satt jag och kände på mitt ansikte jätte mycket för det blev jätte lent av ansiktsmasken !
Ska nog måla mina naglar också iaf tånaglarna gillar inte att inte ha färg på tånaglarna ,brukar oftast måla dom men nu på vintern så gör jag det inte lika ofta men ändå ! Ska nog noppa mina ögonbryn också lite !
Vart en riktig skönhets-dag idag om man säger så !
Juste glömde nästan att fråga !
Har ni hört talas om zumba fitness ? :)
Iaf idag när mamma kom hem från jobbet så hade hon köpt det av sin kompis som inte vela ha den nå mera !
Så jag och mamma tänkte testa det nån dag men det ska faktiskt  bli kul att testa nåt annat sätt att träna på om man säger så för man står ju framför tv:n med två marakas och rör sig med hela kroppen  !
(Inte för att jag tränar i vanliga fall men ..) :-P

fin bruuuud "HOSTHOST"


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0