Sjuk-.-

Hej =)
Idag vakna jag kl 7 av att mamma kom in och sa att min mobil ringde. då gick jag upp och fixa mig. var sjukt trött.
Då jag kom till skolan kände jag att jag mådde kass.
usch vid idrotten kände jag att ne jag orkar inge mer, jag kommer kräkas. så jag var inte med, sen när jag satt mig då började de lukta spya tror ni jag spydde? Haha nej faktiskt inte. men det var nära jag lovar !
Idag man kan bli ganska många inlägg :D hoppas ni blir nöjda med det.
Min outfit är sjuk haha har mjukisar brun och blått passar inte så bra. men jag har det idag när jag är sjuk. Jag bryr mig inte hur jags er ut när jag är sjuk. Men allafall idag ska jag till min pappa vi ska mysa framför tvn och baka tror jag !
fin sjuk outfit and facelook
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0