PULKÅKNING IDAG!

Tjena !
Nyss kom jag hem och typ åt mat,
vi åkte ju som sagt pulka idag. det var super trevligt!' ska inte ni göra något sånt rolgit då?
Ibland kan man ju hitta på något roligt för kompisarna. haha
Idag är det 29 dagar kvar till min födelsedag. undra vad jag får!
Hoppas jag får en ny bloggdata. den här suger internett saken i datan suger.
den loggas in och ut hela tiden så jävla jobbigt.
Imorgon är det torsdag. det betyder mentorstid åååååh då ska vi tydligen va med på dansstopp med alexandras klass. om man är inte är med då får man göra 20 armhävningar jag kan ju inte ens det?
Hur ska det se ut babees?
haha
allafall
ha det super
Elin+Alexandra
Bästavänner för evigt!


'

E,k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0