Pizza time ;)

Idag kan man faktiskt fuska lite med maten. idag var alla i min familj sugen på Pizza.
för dom är ganska bakis. Dock satt jag barnvakt i 6 timmar igår kväll. härligt (y)
sen när dom skulle natta. Då var dom sjukt jobbiga först ville inte Linus gå och lägga sig.
då sa jag Jag ringer din PAPPA då blev han rädd då gick han och la sig.'
just det så fort jag har lagat min kamera så får ni se mitt nya badrum och mitt rum:)
har ju gjot om
Dock tyckte jag det var jätte fint. är verkligen super nöjd.
Tack MAMMA Älskar dig.! Härligt med lite sällsak idag hmm (NOT)
Imorgon kommer Bästavän hem.
saknat henne så jävla mycket <3
men jag lovar jag bloggar mer sen hörs sen

puss
/E


- Love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0