Nyss jennifer och gabriella !

Hejsan
kom nyss hem från jennifer var med henne och gabriella. tidigare idag sluta jag 4 för det är onsdag då slutar min klass 4, och tisdagar slutar alexandras klass 4. vi har ju nästan alla lektioner tsm för vi är sådana små klasser min klass är det 12 stycken i och i Alexandras klass är det 10 st extremt småa klasser.
Från det ämnet.
idag gick alexandra hem till henne och jag till mig sen gick hon till mig sen gick vi till ica för jag skulle köpa tuggummi sen vad hetre knäppte vi kort som kommer när jag hittat min KABEL . Nu ska jag typ dricka juce sen ska jag ducsha sen blire slagg. Är jätte trött idag:)
ojojoooj
men gud det där var i somras:)
/ E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0