Nya saker !

Idag har jag varit på rusta & dollar store med mamma & johan !
Då köpte jag en ny matte en rosa , en liten julgran som jag ska ha på mitt rum , en parfym , en julkalender & klubbor sen åkte vi till ica och handla sen åkte vi hem då duscha jag sen åt jag och nu kollar jag på Paradise hotel men det e reklam nu så jag passa på att blogga lite snabbt då iaf sen kl 20.00 på 4:an ska jag kolla på robinson sen så efter det så tänkte jag plugga lite och imon efter skolan så ska jag ner på stan med mamma och handla julklappar till min släkt sen så ska jag baka på kvällen och på lördag så ska jag ut och äta med Elin,Jennifer,Natalie & Maria på stan får se vad vi äter nån stans men det tar vi på lördag men nu börjar Paradise hotel så nu måste jag sluta blogga men vi hörs mera sen !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0