ny plånbok . tack pappa!

Hejsan.
nu kom jag nyss hem från stan eller nyss och nyss. vet jag ju inte men. jag kom nyss hem och har bakat pepperkakor dom blev inte så lyckade. ! :(
jag suger ju på sånt jag. allafall var på stan som sagt idag . fick en plånbok. Men jag ska faktiskt inte få så mycket denna månad för jag var ju i stockholm då shoppade jag ju loss. :)
Aja jag har velat haft den länge men har bara glömt bort den varenda gång jag vart på stan men nu hittade jag den :D
jag älskar min nya plånbok faktiskt ! :)
Allafall idag var det ju sista dagen på veckan i skolan * PUST*
MIN SKOLA SUGER!
men nu visar jag bidler på min plånbok !
Fin va?
Puss & Kram '
/E,K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får ju du bestämma dig ena dagen hatar du din papp och säger att han förstör ditt liv men sen så blir allt bra hur vill du ha det

2010-11-26 @ 19:46:35
Postat av: Rokaja

Här kan ni skriva en kommentar sötnosar ;*

Puss & Kram / Alexandra & Elin>

Jag kan få din andra plånbok(L)(a

2010-11-27 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0