Ny jacka !

Idag fick jag en ny jacka av mamma (Y) den var röd och everest märket den kosta typ 1300 tror jag iaf idag sluta jag kl 3 men jag väntade på elin till kl 4 för då sluta hon sen gick vi hem och lämmna våra saker sen gick jag te elin då gick vi till ica sen tog vi bilder dom kommer upp när elin har lagt in dom på hons data sen mötte vi Jennifer och Gabriella sen typ vid 6 så skulle jag hem och äta jag åt jättegod matt hemmagjordaköttbullar och potatis och brunsås ;) (Y) jag äter inte köpta kötbullar dom e skit äckliga man känner liksom senorna när man tuggar på dom euuw det är så äckligt iaf har nyss duschat och om exakt 5 min ska jag kolla på paradise hotel på 6 :an sen så ska jag plugga lite sen hörs vi efter jag har gjort det elin måste också blogga nångång men hon kanske pluggar jag vet inte riktigt hon bloggar väl snart antar jag



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0