Nu kanske ni ser vad vi skriver?

Hallå!
Skolan suger -.-
jag vill verkligen bort från den- jävla äckel lärare det finns. det finns en speciel lärare som heter finona jävla äckel hon är. ursäkta orden men det är ju sant .
Hon bah är jag elak jag ba .
ja det är du  alla hatar dig finona få in det i din skalle någon gång jag är glad att jag har karin
typ alla lärare hatar henne..
Och nu vill jag inte ha hemkunskap för alla får så dåloigt humör när man har henne. hon är verkligen inte normal jag svär.
Allafall bort från skolskiten
Nu ska jag snart äta lite mat. mamma står och lagar pommes frittes och chickenbits sjukt gott kan jag lova.
Är jag knäpp eller Bäst haha.
JaJa ikväll ska jag verkligen lägga mid sjukt tidigt för har typ inte sovit n¨ågot den här helgen och inatt somna jag vid 1 tiden någonting.
ajah.
ni får ha det sjukt bra så bloggar jag sen-
två fina bilder sen sthlm ♥
/E.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0