Närmare titt!

Hejhej !
vad har allla för sig idag då? själv ska jag bara vara hemma har sjukt ont i huvudet sen igår.
när jag var vaken till 1 för det hände en sak . sen dess har jag tänkt på dig älskling kommer alltid stötta dig och kommer alltid älska dig !'
Allafall skola sög. ag var med rokaja linne och nalie idag BRÅÅÅÅK . fast jag bråka inte :D
Men jag är glad över att jag inte gör det. sen hade vi hemkunskap HAHA jag misslyckades med min pizza. den blev degig haha.
den var jätte äcklig. jag lovar haha. jag höll helt seriöst på och spy. sen när jag skulle gå ut. satt en tjej i nian vid dörren. och jag fråga vad det var. då sa hon att dom i hennes klass SKÄRDE I KO ÖGON jag ville bara spy.
sen fick jag reda på att i 8:an får vi skära i grishjrtan snacka om att jag skolkar då!
jag tål inte känsliga saker.
sen slutade jag =)
JUST DET TVÅ BÄTTRE BILDER PÅ MINA PERCINGAR !
nej på FREDAG  ska jag städa i skolan. vi måste städa toaltterna jag vägrar asso !
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0