Mys med mami !

Idag sluta jag 14.20 då va jag med Jennifer & Elin vi gick hem till jennifer och åt pepparkaka och drack julmust ;) iaf när klockan var 4 ungefär då så kom mamma johan och mammas kompis och hämtade mig sen åkte vi till baknen i stan för jag skulle hämta min legitimation för den har kommit nu sen så åkte vi hem och då gjorde jag och mamma hemmagjord pizza den var skit god  ! iaf jag har nyss satt på mig min mysdress och snart ska vi kolla på Idol tsm sen efter ska vi kolla på en film som mamma hade hyrt idag den verkar jätte bra och just nu sitter jag och lyssnar på gammal high school musical musik älskade dom filmerna när jag var liten men dom är ganska bra fortfarande (A) just nu håller mamma på att baka lussebullar ska nog gå och hjälpa hon och göra sånadära figurer det e kul att baka specielt till jul




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0