Mat & Plugga

Idag har jag varit med Jennifer,Elin & Gabriella vi va hemma hos Gabriella och hoppa studsmatta och så åkte vi på isen i hennes pool det var halt sen så var det nåra ungar som börja dryga med oss och sa typ Fjortisar och sånt skit till oss dom vet säkert inte ens vad det är för dom var 99:or aja iaf sen vid 5 så skulle jag hem och äta och det var kolsvart när jag gick hem och så måste man gå igenom en skog när man går hem från Gabriella och det var jätte läskigt aja iaf har nyss pluggar lite och ska strax äta juste jag hade utvecklingssamtal idag ju och det gick faktiskt bra dom sa att jag måste jobba mera på NO & Matte lektionerna annars var jag duktig (Y) duktig flicka jag är ;) HAHAH måste duscha också efetr jag har ätit sen halv 8 på 6:an så ska jag kolla på PARADISE HOTEL ! :D det ska nog elin också göra tror jag för hon brukar också kolla på det :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0