Läskigt ...

Förlåt för att vi inte bloggat nå mycket idag men jag har inte haft nån lust att blogga idag iaf idag var jag med jennifer och elin vi gjorde inte så mycket sen typ vid 6 tiden gick jag hem då var maria hemma hos mig då åt vi sen gick vi till ica och köpte kinder egg milke slice och jag kan säga er att det var skit ÄCKLIGT det tyckte maria med ! iaf sen typ vid 7 så åkte dom hem sen halv 8 så kolla jag på paradise hotel som vanligt sen kl 8 kollade jag på robinson och då när det var reklam då gick jag ut till köket och då stog det två polisbilar i lägenheten bredvid mig och så stog det massa poliser där och sånt det var läskigt sen så när det börja igen så berättade mamma en läskig sak som jag hade gjort inatt jag hade gått upp och gått in till vardagsrummet och bläddrat igenom kanalerna det tyckte jag var läskigt asso att jag gick i sömnen jag har aldrig gjort det förut jag tyckte iaf att det var läskigt men aja har nyss duschat också så ska gå ch föna mitt hår sen ska jag söva ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0