Lååång dag ...

På tisdagar så går vi ändå till klockan 4 i skolan snacka om att man blir trött då !
Ja så jag kom hem för ungefär 45 minuter sen jag har ju jätte nära till skolan så det går snabbt att komma hem jag har nyss ätit lite julskinka det får bli min middag idag !
Jag ska snart kolla på 1 avsnitt av fångad sen ska jag plugga lite sen så ska jag duscha sen halv 8 ska jag kolla på Paradise hotel sen kl 10 på 3 :an så ska jag kolla på Bartenderskolan !
Ska försöka hinna med att slå in lite julklappar också , imorgon ska jag ju till stan med Elin dås ka jag köpa lite julklappar och kanske någonting till mig själv (a) sen så skulle vi kanske gå på tjejkvällen som är på Ginatricot har hört att man för goddiebags och sånt men jag är itne riktigt säker jag tror iaf att vi ska gå på den också!
Imon är det ju första december också det betyder att man får öppna sina/sin julkalender och så börjar julkalendern undra om den är bra i år den som var förra året den sög! det är ju ändå liksom en tradition att kolla på julkalendern ! 
Juste visst vart bloggen fin jag & Elin vart skit nöjda iaf vi tyckte den var jätte fin komentera gärna hur ni tycker att den blev bra ! Tack mia för att du vela vara så snäll och fixa våran blogg ! :-)  

Kan ju bjuda på en bild på hur mina julkalendrar ser ut !

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0