julskylltning i stan ! :)

Hejsan.
vakna upp med två stycktna sessor. eller  ja jag vakna i alexanders rum för alexandra putta ner mig på golvet sen fick jag ligga på marken.  Alla fall grym kväll igår kan man ju lungt säga.
vi var ju ut och åt på kungshallen med folk. och sen när vi hade ätit klart gick vi in till stan och köpte godis. TYPISKT GICK JAG PÅ SPYOR. jag har fobi för sånt uff.
Sen när vi kom till sätra gick jag och natalie till mig. och alexandra gick hem till henne och hämta maria. sen kom då då vi gick till ica. :)
Vi köpte läsk och hyrde en film . den var hur failad som helst haha.
Nu är det förstaandvent. då är det exakt tre veckor kvar till julen.
Längtar ni bloggläsare till julen?
Det gör jag grymt mycket :) fast jag fyller ju år emellan också. 16 december sjukt sent på året. menmen -.-
Men bilder kommer sen igår ikväll tror jag. hade inmgen data lust igår varken jag eller alexandra hade det . mrn hörs sen puss
/E,K

saknar mitt hår/gamla jag ♥




ALLADOM HÄR BILDERNA TOGS I SOMRAS . SAKNAR TIDERNA OTROLIGT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0