jullov om 2 månader + min födelsedag:)

tjena jag har nyss ränknat ut att det är jullov om bara två månader och jag fyller om om 1 månad och 10 dagar.
ska bli mysigt kan jag lova .
och om två veckor drar jag till stockholm i en helg med älskling :)
ska shoppa loss jag. jag har sparat ihop 259 kr nu . mamma betalar tåg biljetterna och min pappa ger mig mer shopping pengar. '
ska bli sjukt roligt och mysa med min kusin Isabelle där. vi ska ha så otroligt roligt den helgen ska vi göra så vi aldrig glömmer. :)
Eller hur Isabelle och Axel?
ne nu ska jag dra mig vidare till toeltten och fixa mig för jag ska möta Jennifer om någon timme hon tar 1 tåget från ludvika och är i gävle 15,44 så då ska jag vara i stan så måste ta tjugo över 15 tåget:)
sen ska jag hem och hon hem sen ska jag vara med na igen.
så ska jag krama om na riktigt hårt ;)
men ha det gött så hörs vi:)
Puss
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0