jdsjhcjkhcjcjcksjkcxsznk,

inget och skriva men!
nu sitter jag och mår illa som faaeen käkat en hel jävla BARN pizza idag. nyss tjockat i mig en massa godis.
snart blre sängen e sukt trött. sen ska jag ringa älskling.
sen ska jag sova vart upp tidigt imorse förfaan.
för jag skulle möta lie på tåget så hon blir här till på onsdag sen blire fanny meiljer  på dan sen blire hem och sova och så.
imorgon kanske det blir parkbadet.
så det kommer bli ganska kul imorgon tror jag bara Lie vill dit för jag vill verkligen bada var sjukt länge sedan. allafall på parkbadet. Det var sist med Ingrid min Gamla kontaktfamiljs sak.
men jag bodde bara med henne under tiden jag bodde med henne så vågaa jag inte sminka mig.
eller någonting.
men nu har jag hål i naveln och läppen så jag har slutat åkt till henne.
men nu ska jag kolla på tv sen sova
pusss
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0