Jag trodde på dig !

Tjena Tjena !
haha den här dagen har varit sjukt lång men inte klar med den ! -.-
Imorse vakna jag 10 i sju alexandra ringde och väkte mig för jag hörde inte klockan.
sen gick vi till skolan.
sen på rasten då döda filip min mage. min navelpercing lossna nästan eller den blödde.
as mycket så var tvungen att gå till skol syster. sen vart det bråk.
Sen satt vi utanför lektionen och sen kom filip och tim. filip hade tydligen stukat fingret.
och sen snacka han med oss. haha han bah får jags e hur det vart jag bah aldrig.
heh
Sen var jag med jennifer och alexandra vi åt cocopops och cherios elelr hur fan det stavas.
och lyssna på vackra jul musik. och nu har mamma lagat mat åt mig ovh henne ticamasala med pommes :)
så hörs sen puss hej
/E,k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0