jag ser det snöar jag ser det snöar och har det roligt hurra

Hmmmm? nej men det är skönt med snö ändå. det dåligaste ärmed snöär att det är kallt! varför ska allt vara så jävla kallt? allt mellan snö till regn är kallt allt mellan sol och vatten är varmt.
asso jag blir så irretrad för jag vill ha 16 december sen 24 dec sen skare bli sommar tycker ni inte det?
_________________________________________________________________________________________________
Allafall kom nyss hem från skolan-.- imorgon slujtar jag 4 det suger apa.
jag villl inte -.- verkligen inte sjukt jobbigt
Snart har pappan lagat mat fooor me:=)
det blir pommes frites och biff :)
älskar den låten jag. och nu sitter jag och niklas och har ett snack genom facebook om spöken han e ruggigt rädd för dom.
jag tycker dok är söta haha
pueen
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0