jag och Isabelle har tydligen damp!

Tjena.
nu sitter jag hemma hos mammas kompis för jag e barnvakt dom ska snart gå och sova för dom e dryga:)
kl halv 12 då ska dom sova.
annars :P
jag orkade inte åka till mormor så var tvungen att vara barnvakt åt dom !:)
Mamma ska på Petter han kommer jui till heart break hotel här i gävle så mamma älskar ju honom så hon ville verkligen gå.::)

Då ställde jag upp för jari och sabina att dom också fick se på han. då sa jag okej jag e barnvakt åt dom,
om dom inte är dryga . jari sa
haha klart dom är .:P
men bloggar sen hörs då hej
/E
- love me


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; okej kanske :)

2010-11-05 @ 15:47:17
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0