Jag älskar dig pappa.....

Hejsan.
Hur är det? själv mår jag väll si och så då. sitter några klumpar i magen. det var en sak jag nyss fick reda på om min pappa.
Allafall jag ska inte sitta och skriva på bloggen om hur jag mår`?
Idag var jag med jennifer och gabbi det var väll roligt.
Jag gick alldelles nyss med jennifer till ulvsätersvägen typ.
Hon gled på backen med hennes uggs. och hon halckade tyo 1 miljon gånger sen julade hon i snön och så.
haha. seb hoppa hon ner från en snöhög asso hon är galet vild ibland. men galet gullig.
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag plugga. sen ska jag sova.
IMorgon har jag läxa. fyfan asso 5 st hur ska jag orka?
jag skulle ju plugga men glömde helt bort det?
shiit
men ha det bra
Puss hej
/E,k
Shit va min navel percing är sne.
ska säkert ta omd en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0