Ja så här ligger det till.

Hej.
nu ska jag berätta lite för er.
just nu bråkar jag med en tjej. som jag inte ska ta upp namn eller efternamn. men den här tjejen har sårat mig och min bästa kompis sjukt mycket.
Hon fattar inte hur mycket jag lider. Jag orkar snart inge mer, hon kallar mig äckel dålig människa hit och dit.
och tror man kan få tillbaka en vän så där snabbt.' man kan inte vinna vänner. utan man måste visa att man verkligen älskar dom. Men tyvör kan inte denna flicka visa så mycket kärlek till mig. jo utan att bara säga att jag äräcklig och dryg? vad vinner man på det? JO ETT JÄVLA BRÅK. är det det hör du vill eller? det värkar som så?`
Jag vill inte ens försöka nu på ett tag. jag pallar verkligen inte höra att jag är äcklig hit och dit. jag vill verkligen inte det, såna människor vill jag inte ha något med att göra. och sånna jag inte tycker om umgås jag inte med.
om nu nu tror att jag hatar er därute så¨tro inte det tillexempel en tjej i min skola tror jag hatar henne. men om jag hatar någonn så är jag inte med den personen hoppas ni förstår nu?
jag hoppas att det du sa till mig aldrig kommer hända igen? för jag vill inte gå och må dåligt varenda fucking day.
såfall kan du ta dig i röven och försvinna
/E,K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0