Ibland är det inte bara jag som är seg !!

som på rubriken haha det är inte bara jag som är seg. vi bröjar klockan 9. men jag vakna klockan sju blev klar vi halv 8 och nu är kl 10 minuter över 8.
Men det är skit tråkigt och sitta och vänta tills dom ska bli klara. åååh.
jag vill ju att dom ska bli klar nu ja.
så jävla jobbigt att sitta och vänta på morgonen för det är kallt,tråkigt,jobbigt, lalalala
Idag blire tjejerna . för nu bar om båda kommit hem:) undra om gabriella eller någon ska vara med idag.
VIKTIGT .
SKYNDA ER SKRIV ERA BLOGGAR HÄR FORT. IKV'LL NÄR JAG KOMMER HEM DÅ DRAR JAG TVÅ ELLER 4 ST TILL ELLER DET KAN BLI MER. SEN TAR JAG BILDER PÅ ERAN FACEBOOK. SEN FÅR NI SE OM NI VANN ELLER INTE'!

åååh saknar sommaren så...'
jobbigt och se sådana gamla bilder sedan sommaren 2010.
då vill jag bara ha tillbaka den det vore ju super.
Inte sant?
men nu ska jag fixa mig lite grann för jag har tråkigt¨


Puss & Kram
/E,K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0