i like it.

Hallå där!
Kom nyss hem från stockholm kan säga att det var den bästa helgen som finns.
Isabelle olsson
Du gjorde min helg älskar dig.!
Det kommer massa bilder från helgen ikväll. men måtse leta reda på sladden.
också kommrer det bilder på mina nya kläder.men nu måste jag bättra mig på min upptatering. :)
Allafall när mamma och Sabina hämta mig på stationen då åkte vi förbi china vagnen då köpte mamma lite mat.
sen åkte vi hem och åt mat.
och  nu sitter jag här och har sjukt ont i magen.
hihi.
Just det när jag satt på tåget då kollade en kärring som jag satt brevid mig och kolla på mig som fan.
jag blev lite rädd. sen började hon prata med mig. usch vad jag blev rädd.
haha
det var det hemskaste jag vart med om! :)
men nu ska jag packa upp mina nya kläder och mina gamla ha det super bra så hörs vi sötnosar
!
Puss & Kram
/E,k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0