high school musical !

Hejsan.
Nu har jag duschat och nu sitter jag här. och väntar tills på söndag då vi drar tre vinnare. till veckans blogg.
Ska det bli roligt om Just du vann?
Men idag var jag med jennifer och alexandra. först gick jag i skolan till 4. -.-
Sen mötte jag jennifer och alexandra vid busshållplatsen.
sen gick vi till ica. och köpte chokladkallender. mums. men ska jag  fuska eller inte?
Jag älskar chokladkallender.
sen kom vi hem till mig då mamma gjorde mat till mig och jennifer. alexandra fick men hon ville inte äta.
sen satt vi oss och kolla på high school musical haha. den är ju as bra ju!
nej men nu ska jag lägga in bidle rpå facebook tydligen!
puss och kramm
/E,,,K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0