HEMMA !

Nu är jag äntligen hemma jag kom hem ungefär för en timme sen har nyss packat upp allting och sånt skönt att vara hemma men det dåliga är att det betyder att det e skolan imon och det suger (N) men det ska bli kul att träffa alla som man inte har träffat på ovet iaf och så ska jag ha utvecklingssamtal imorgon också -.- KUL ! fast ne iaf idag innan jag åkte hem så köpte mamma en dricka till mig det var den nya fantan har ni smakat den ? ;) jag tyckte den var SKIT god ! iaf jag ska snart duscha eller kanske ska bada får se iaf sen så kl 10.10 på mtv ska jag kolla på JERSEY SHORE LOVE IT ! sen ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon juste jag har funderat ska vi ha en frågestund ? vi har gjort 79 inlägg nu och när vi kommer upp till 100 inlägg så kanske vi kan ha en frågestund ska prata med elin också så vi får se så ni får hålla utsik på bloggen !







/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0