ggodis inköp!

nyss farit och köpt godis på stan vart ett par jeans för 300. men det va rea så 150 kr för dom .
men det vart inte nån bra bild med webb kamrea menmen?
min kamera e borta och slut på battrie.
försöker och kolla på en skräckfilm som suger apa. den är ruskigt tråkig jag rekomenderar den inte alla fall.
den är ruggigt tråkig,
men nu ska jag lägga upp lite bilder på hur jag ser ut idag och filmen och mina nya jeans så bloggar jag med ikväll
hehe
den heter Hannibal
Handligen:
slut på lungnet " nervpirrande" (time )
upp slukande ( the wall stret lournal)
och under hållande nerwsday '
försök läsa själv
fortsättningen på när lammen tystnar är en succe ulsande orkar inte skirva mer
den heter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0